UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maşallah.
Hocam Teşekkür ederim.
Bu arada imzanız ilgimi çekti. Benim de ilk mezun olduğum okul Ege Tarih bölümü.
Hatta Egetarih.com sitesinde uzun süre bu siteniz gibi yayın yapmıştım. Şimdi bir twitter hesabı yadigar kaldı https://twitter.com/egetarih
sizin sitenizi görünce şuan , tekrardan çok özendim