Arkadaşlar yeni yaşıma Ekim'de giriyorum ama R10 'da ki yaşıma Mayıs ayı itibariyle girmiş bulunuyorum.
Hatta dünmüş sanırım ben bugün fark ettim.

R10'da ki 13. yılım kutlu mutlu olsun

Başta bu platformu bizlere kazandıran @Coşkun Çetin; beyefendi olmak üzere sitede emeği geçen herkese, değerli üyelere sevgi ve selamlarımı iletiyorum.