Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
13 yetmez, daha nice nice senelere sağlık, mutluluk ve birliktelikle inşallah. Sevgiler...
tabi ki @Bip;hocam. Her daim hep birlikteyiz artık...
teşekkür ederim