Uyguladığı güvenlik önlemleri ve stratejileri ile sahtekarların barınamadığı yer olma yolunda ilerleyen ve oldukça fazla mesafe kateden R10'un yetkilileri sayın @Coskun; bey başta olmak üzere tüm moderatörlere, (ve benim gibi moderatör adaylarına)) teşekkür ediyorum.
Forum dışından Watsapdan bize ulaşıp da ticaret yapma talebini ulaştıranlara ilk sorumuz R10 a üyemisiniz oluyor. Açıkça ifade etmek gerekirse R10 a üye olmayana şüphe ile yaklaşıyorum.
Teşekkürüm ondan, teşekkürüm 10'dan.
Bu teşekkürüm R10'NET'e
6
●236
- 25-10-2020, 13:42:30Bu bende de var hocam. Hemen kullanici profil linki istiyorum 😊haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2020, 13:43:39Tek değilmişim 😂☺OrunnYzlm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2020, 13:48:27Benim de ilk sorum foruma üye olup olmadığı oluyor, foruma üye değilim cevabı aldığım kişilerden de 6 aydır ödeme bekliyorum
- 25-10-2020, 13:51:16Aynı şekilde bende hangi platformda olursam oluyum ticaret yapmadan r10da varmı yokmu varsa kim olduğunu öğrenmeden ticaret yapmıyorum bu platform sayesinde internet üzerinden ticarete başladım ve şuan ekmeğimi kazanıyorum, babam whatsappdan yazsa r10 nick soracak vaziyetteyim
- 25-10-2020, 13:52:55Üyeliği durdurulduİşte bu güveni sağlayanlara bana her ne kadar moderatörlüğü çok görseler de ben yine de ayakta alkışlayacağım @Coskun; abivelican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle