Konu
Bu teşekkürüm R10'NET'e
25-10-2020, 13:42:30
#2
Orun
haber58 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Forum dışından Watsapdan bize ulaşıp da ticaret yapma talebini ulaştıranlara ilk sorumuz R10 a üyemisiniz oluyor. Açıkça ifade etmek gerekirse R10 a üye olmayana şüphe ile yaklaşıyorum.
Bu bende de var hocam. Hemen kullanici profil linki istiyorum 😊