Uyguladığı güvenlik önlemleri ve stratejileri ile sahtekarların barınamadığı yer olma yolunda ilerleyen ve oldukça fazla mesafe kateden R10'un yetkilileri sayın
@Coskun; bey başta olmak üzere tüm moderatörlere, (ve benim gibi moderatör adaylarına)) teşekkür ediyorum.
Forum dışından Watsapdan bize ulaşıp da ticaret yapma talebini ulaştıranlara ilk sorumuz R10 a üyemisiniz oluyor. Açıkça ifade etmek gerekirse R10 a üye olmayana şüphe ile yaklaşıyorum.
Teşekkürüm ondan, teşekkürüm 10'dan.