• 14-07-2020, 18:13:10
    #1
    --edit--
  • 14-07-2020, 18:13:55
    #2
    @PeP; Teşekkür ederim
  • 14-07-2020, 18:19:18
    #3
    ney hocam o yaratıcı fıkır
  • 14-07-2020, 18:20:16
    #4
    @PeP;Çok teşekkür ederim sözünüz de durduğunuz için. Size faydam dokundu ise ne mutlu bana.
  • 14-07-2020, 18:20:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @PeP; bende teşekkür ederim , güzel firma zaten beğenip karltarını aldık memnunuz
  • 14-07-2020, 19:19:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yani ? Para aldık diye alkış mı tutmalıyız hocam

    Parasını alamayan arkadaşları hala merak ediyorum. 150 sterlin 300 sterlin vb gibi şikayetlerle paralarını alamayanlari görmüştüm inşallah almışlardır

    Ben fikriyata değil icrataa bakarım. Müşteri parasını çekemedikten sonra o firmadan bi cacık olmaz.
  • 14-07-2020, 19:28:06
    #7
    Firmanın ticaret puanlarında, iki adet negatif bildirim var; biri 180€ diğeri 140£ gibi ciddi rakamların ortada olmadığına dair. Şimdi ben bu ön yargımı nasıl kırayım? Firma demek ki oradan alıyor, millete dağıtıyor. Bedava reklam. Herhangi bir çamur atma gibi durum söz konusu değil. Gördüğümü söylüyorum sadece.
  • 14-07-2020, 19:56:36
    #8
    O fikir neymiş merak ettim
  • 14-07-2020, 20:06:43
    #9
    @PeP; teşekkürler, ne zaman göndereceksiniz ödülleri?