Yani ? Para aldık diye alkış mı tutmalıyız hocam
Parasını alamayan arkadaşları hala merak ediyorum. 150 sterlin 300 sterlin vb gibi şikayetlerle paralarını alamayanlari görmüştüm inşallah almışlardır
Ben fikriyata değil icrataa bakarım. Müşteri parasını çekemedikten sonra o firmadan bi cacık olmaz.