Yani ? Para aldık diye alkış mı tutmalıyız hocam

Parasını alamayan arkadaşları hala merak ediyorum. 150 sterlin 300 sterlin vb gibi şikayetlerle paralarını alamayanlari görmüştüm inşallah almışlardır

Ben fikriyata değil icrataa bakarım. Müşteri parasını çekemedikten sonra o firmadan bi cacık olmaz.