Firmanın ticaret puanlarında, iki adet negatif bildirim var; biri 180 diğeri 140£ gibi ciddi rakamların ortada olmadığına dair. Şimdi ben bu ön yargımı nasıl kırayım? Firma demek ki oradan alıyor, millete dağıtıyor. Bedava reklam. Herhangi bir çamur atma gibi durum söz konusu değil. Gördüğümü söylüyorum sadece.