• 10-02-2020, 16:35:51
    #1
    Öncelikle şunu belirtmeliyim forumda nadiren mesaj yazar,konu açarım ve yanlış anlaşılmasın kimsenin isteğiyle konu açmam.
    bobbege nickli arkadaştan dernek scripti aldım. Sonrasında gerek script de ki ufak tefek eksikler gerekse özel kodlama isteklerimin her birine en kısa zamanda kaliteli ve doğru çözüm üretti. Sorularıma ve script deki özel isteklerime, bunu yapamam,musait değilim yada başka sebepler arkasına saklanmadan 7/24 çözüm üretti ve hizmet verdi.Ekstra ve farklı bi işlem dışında tüm bu yaptıklarını da ÜCRETSİZ bir şekil de yaptı.Hatta desteği sadece mail üzerinden veriyorken, whatsapp dan dahi hafta sonu sabah/gece farketmeden destek verdi. İş ahlakı ve kalitesinden dolayı değerli bobbege'ye çok teşekkür ediyorum. Herkesin hayırlı işleri olsun...

    @bobbege;
  • 10-02-2020, 16:53:11
    #2
    Valla o scriptten bende aldım, yazar kısmında haber ekleme yok sadece makale ekleyebiliyor haber ekle olayında yardımcı olur musunuz dedim bir şeyler söylemişlerdi de unuttum mesajlarda silindi bende aksini düşünüyordum aynı kişi mi farklı kişi mi acaba şimdi bilemedim bak.


    Nautilus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle şunu belirtmeliyim forumda nadiren mesaj yazar,konu açarım ve yanlış anlaşılmasın kimsenin isteğiyle konu açmam.
    bobbege nickli arkadaştan dernek scripti aldım. Sonrasında gerek script de ki ufak tefek eksikler gerekse özel kodlama isteklerimin her birine en kısa zamanda kaliteli ve doğru çözüm üretti. Sorularıma ve script deki özel isteklerime, bunu yapamam,musait değilim yada başka sebepler arkasına saklanmadan 7/24 çözüm üretti ve hizmet verdi.Ekstra ve farklı bi işlem dışında tüm bu yaptıklarını da ÜCRETSİZ bir şekil de yaptı.Hatta desteği sadece mail üzerinden veriyorken, whatsapp dan dahi hafta sonu sabah/gece farketmeden destek verdi. İş ahlakı ve kalitesinden dolayı değerli bobbege'ye çok teşekkür ediyorum. Herkesin hayırlı işleri olsun...

    @bobbege;
  • 10-02-2020, 17:03:19
    #3
    fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla o scriptten bende aldım, yazar kısmında haber ekleme yok sadece makale ekleyebiliyor haber ekle olayında yardımcı olur musunuz dedim bir şeyler söylemişlerdi de unuttum mesajlarda silindi bende aksini düşünüyordum aynı kişi mi farklı kişi mi acaba şimdi bilemedim bak.
    "bir şeyler söylemişlerdi de unuttum " diyorsun ya bende şimdi senin hakkında farklı düşünmeye başladım.
  • 10-02-2020, 17:08:09
    #4
    Hayır niye yalan konuşayım ? Durduk yere, teşekkür etmişsin bende görünce aklıma geldi aynı scriptten aldım bu konuda yardım istedim ücretli/ücretsiz neyse onlarda nasıl dedi şimdi ne desem ben yalancı olurum yok modül yazmak uzun sürer mi yapımcı arkadaş tatildemi gibi bir söylem oldu ama unuttum. Benim hakkımda ne düşünebilirsin ki? Merak ettim.

    Nautilus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "bir şeyler söylemişlerdi de unuttum " diyorsun ya bende şimdi senin hakkında farklı düşünmeye başladım.
  • 10-02-2020, 17:16:32
    #5
    fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır niye yalan konuşayım ? Durduk yere, teşekkür etmişsin bende görünce aklıma geldi aynı scriptten aldım bu konuda yardım istedim ücretli/ücretsiz neyse onlarda nasıl dedi şimdi ne desem ben yalancı olurum yok modül yazmak uzun sürer mi yapımcı arkadaş tatildemi gibi bir söylem oldu ama unuttum. Benim hakkımda ne düşünebilirsin ki? Merak ettim.
    Bak güzel kardeşim yazdıklarını okumadan yada başkalarının nasıl anlayacağını düşünmeden cevap yazma.
    1- Durduk yere teşekkür konusu açmadım.
    2- Nasıl bir destek isteyip ne cevap aldığın bile hatırında değilken karalama kampanyası yapmışsın.
    3- Seninle hiç alakası olmayan bir konuda ve sadece teşekkür edilen topik de gelip benim konumu farklı yerlere çekmeye çalışıyorsun.Buna müsade etmem.
    4- Şahıs yada kurumlar hakkında teşekkürün yada şikayetin varsa ilgili kategorilerde konusunu açarsın olur biter.
    5- Lütfen ama lütfen bu konuya cevap yazma.
  • 10-02-2020, 17:51:21
    #6
    Başımdan geçeni söyledim bunu inkar edecek kendisi sen niye bu kadar cellalendin ki? Mesaj saklama gibi bi lüxümüz(paramız) olmadığı için net bir şey söyleyemedim dedim ne desem doğru olmaz kanıtım yok ondan kesin bir hitapta bulunamadım, bulunmamda. Kimseye şikayet etmiyorum sen "Sonrasında gerek script de ki ufak tefek eksikler gerekse özel kodlama isteklerimin her birine en kısa zamanda kaliteli ve doğru çözüm üretti." diyince bende söyleme isteği duydum. Çünkü ben bu konuyu sordum ilk mesajı modüller vs vs. tarzında yazdı dedim ücret isteyecek herhalde sonrada dedim ücretli yaptırsak, sonra kendisi coder tatilde mi şehir dışında mı ya buna benzet birşey dedi direkt şu diyemiyorum kanıt yok. Allahtan korkarım yanlış kelime söylerim hakkına girerim arkadaşın diyemem kesin bir şey. Ama şundan adım gibi eminim ki başımdan böyle olay geçti. Art niyetli biri olsam verirdim yaygarayı da kötü niyetimiz yoktu bir şey demedik. Meyse velasıl kelam küçük bi sitem ettim vay be bi yazar a haber istedik reddedildik başkasına özel kodlama yapılıyorda horlandık diye düşündüm yazdım.

    Size ne güzel yardım etmiş özel kodlamışta çok şanslısın sana da kötü bir şey demedik hemen avukatı konumuna geçtin ya yazmam bir daha zaten hiç adetim de değildir kaç senedir buradayım tutupta şunada cevap vereyim bunada cevap vereyim demedim dememde. Biraz sitem sitem ettik yaşadığım olaydan bahsetmeye çalıştım.



    Nautilus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak güzel kardeşim yazdıklarını okumadan yada başkalarının nasıl anlayacağını düşünmeden cevap yazma.
    1- Durduk yere teşekkür konusu açmadım.
    2- Nasıl bir destek isteyip ne cevap aldığın bile hatırında değilken karalama kampanyası yapmışsın.
    3- Seninle hiç alakası olmayan bir konuda ve sadece teşekkür edilen topik de gelip benim konumu farklı yerlere çekmeye çalışıyorsun.Buna müsade etmem.
    4- Şahıs yada kurumlar hakkında teşekkürün yada şikayetin varsa ilgili kategorilerde konusunu açarsın olur biter.
    5- Lütfen ama lütfen bu konuya cevap yazma.
  • 10-02-2020, 18:18:19
    #7
    fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başımdan geçeni söyledim bunu inkar edecek kendisi sen niye bu kadar cellalendin ki? Mesaj saklama gibi bi lüxümüz(paramız) olmadığı için net bir şey söyleyemedim dedim ne desem doğru olmaz kanıtım yok ondan kesin bir hitapta bulunamadım, bulunmamda. Kimseye şikayet etmiyorum sen "Sonrasında gerek script de ki ufak tefek eksikler gerekse özel kodlama isteklerimin her birine en kısa zamanda kaliteli ve doğru çözüm üretti." diyince bende söyleme isteği duydum. Çünkü ben bu konuyu sordum ilk mesajı modüller vs vs. tarzında yazdı dedim ücret isteyecek herhalde sonrada dedim ücretli yaptırsak, sonra kendisi coder tatilde mi şehir dışında mı ya buna benzet birşey dedi direkt şu diyemiyorum kanıt yok. Allahtan korkarım yanlış kelime söylerim hakkına girerim arkadaşın diyemem kesin bir şey. Ama şundan adım gibi eminim ki başımdan böyle olay geçti. Art niyetli biri olsam verirdim yaygarayı da kötü niyetimiz yoktu bir şey demedik. Meyse velasıl kelam küçük bi sitem ettim vay be bi yazar a haber istedik reddedildik başkasına özel kodlama yapılıyorda horlandık diye düşündüm yazdım.

    Size ne güzel yardım etmiş özel kodlamışta çok şanslısın sana da kötü bir şey demedik hemen avukatı konumuna geçtin ya yazmam bir daha zaten hiç adetim de değildir kaç senedir buradayım tutupta şunada cevap vereyim bunada cevap vereyim demedim dememde. Biraz sitem sitem ettik yaşadığım olaydan bahsetmeye çalıştım.
    Düşüncen art niyetli olmasa da klavyen zehir zemberek..Burada bile konuyu nerelere getirmişsin daha ne diyeyim. Kimsenin avukatı falan değilim.İçimden geldi adama teşekkür ettim. Seni yada başkasını alakadar eden durum yok ki.Ne diye olumsuz düşünce,sitem,serzeniş,tenkit yada adına her ne halt diyorsan o durumda bulunuyorsun?
    Sanki adam benim işimde özel muamele yapmış, seni dışlamış hatta adam bana bide teşekkür konusu aç demiş,yetmemiş bide sana cevap yazmamı istemiş.Lütfen yazdıklarınıza dikkat edin, aksi halde gelecek cevaplarda kırıcı olabilir.
    Adamla Problemin mi var? git adama söyle,şikayetin mi var? git kategorisinde konusunu aç. gelip burada olur olmaz yazarsan benden nezaket bekleme.
  • 10-02-2020, 19:29:04
    #8
    Nautilus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle şunu belirtmeliyim forumda nadiren mesaj yazar,konu açarım ve yanlış anlaşılmasın kimsenin isteğiyle konu açmam.
    bobbege nickli arkadaştan dernek scripti aldım. Sonrasında gerek script de ki ufak tefek eksikler gerekse özel kodlama isteklerimin her birine en kısa zamanda kaliteli ve doğru çözüm üretti. Sorularıma ve script deki özel isteklerime, bunu yapamam,musait değilim yada başka sebepler arkasına saklanmadan 7/24 çözüm üretti ve hizmet verdi.Ekstra ve farklı bi işlem dışında tüm bu yaptıklarını da ÜCRETSİZ bir şekil de yaptı.Hatta desteği sadece mail üzerinden veriyorken, whatsapp dan dahi hafta sonu sabah/gece farketmeden destek verdi. İş ahlakı ve kalitesinden dolayı değerli bobbege'ye çok teşekkür ediyorum. Herkesin hayırlı işleri olsun...

    @bobbege;
    Çok teşekkür ederim. Elimizden geldiği imkanlar dahilinde herkese yardımcı olmaya çalışıyoruz. Diğer yazılanların bizle alaksı olduğunu düşünmediğimiz için onlara cevap yazma gereği duymuyorum bizden hizmet alan herkes iletişim kanallarımızı biliyor bizlere herzaman7/24 ulaşabilirler.