Öncelikle şunu belirtmeliyim forumda nadiren mesaj yazar,konu açarım ve yanlış anlaşılmasın kimsenin isteğiyle konu açmam.
bobbege nickli arkadaştan dernek scripti aldım. Sonrasında gerek script de ki ufak tefek eksikler gerekse özel kodlama isteklerimin her birine en kısa zamanda kaliteli ve doğru çözüm üretti. Sorularıma ve script deki özel isteklerime, bunu yapamam,musait değilim yada başka sebepler arkasına saklanmadan 7/24 çözüm üretti ve hizmet verdi.Ekstra ve farklı bi işlem dışında tüm bu yaptıklarını da ÜCRETSİZ bir şekil de yaptı.Hatta desteği sadece mail üzerinden veriyorken, whatsapp dan dahi hafta sonu sabah/gece farketmeden destek verdi. İş ahlakı ve kalitesinden dolayı değerli
bobbege'ye çok teşekkür ediyorum. Herkesin hayırlı işleri olsun...
@bobbege;
Çok teşekkür ederim. Elimizden geldiği imkanlar dahilinde herkese yardımcı olmaya çalışıyoruz. Diğer yazılanların bizle alaksı olduğunu düşünmediğimiz için onlara cevap yazma gereği duymuyorum bizden hizmet alan herkes iletişim kanallarımızı biliyor bizlere herzaman7/24 ulaşabilirler.