Hayır niye yalan konuşayım ? Durduk yere, teşekkür etmişsin bende görünce aklıma geldi aynı scriptten aldım bu konuda yardım istedim ücretli/ücretsiz neyse onlarda nasıl dedi şimdi ne desem ben yalancı olurum yok modül yazmak uzun sürer mi yapımcı arkadaş tatildemi gibi bir söylem oldu ama unuttum. Benim hakkımda ne düşünebilirsin ki? Merak ettim.
Bak güzel kardeşim yazdıklarını okumadan yada başkalarının nasıl anlayacağını düşünmeden cevap yazma.
1- Durduk yere teşekkür konusu açmadım.
2- Nasıl bir destek isteyip ne cevap aldığın bile hatırında değilken karalama kampanyası yapmışsın.
3- Seninle hiç alakası olmayan bir konuda ve sadece teşekkür edilen topik de gelip benim konumu farklı yerlere çekmeye çalışıyorsun.Buna müsade etmem.
4- Şahıs yada kurumlar hakkında teşekkürün yada şikayetin varsa ilgili kategorilerde konusunu açarsın olur biter.
5- Lütfen ama lütfen bu konuya cevap yazma.