Herkese merhaba.
Geçen sene ramazan ayında düzenlenen İstanbul iftar yemeğinde görüşüp, tanıştığım @sergenica; Sergen Beyciğime çok çok çok teşekkürüm var.
Sağolsun iyi günde, kötü günde her zaman yanımda oluyor, Allah kendisinden razı olsun.
Mevlam herkese böyle bir dost nasip etsin.
Teşekkürler Sergenciğim, adamsın vesselam.
Sergen Bey'e Teşekkürüm Var !
4
●209
- 23-01-2020, 21:35:57İnanır mısın hocam, rehberimde bu şekilde kayıtlı.. Az önce makarasını yaptıkPold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2020, 22:26:01@AnkeeBut; : "Aramızda yaş farkı var ama sana Sergen desem olur mu" dedi.AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben : "Tabi sorun yok" dedim.
-1 dakika geçmeden-
@AnkeeBut; : "Sergenciğim..." diye konuşmaya başladı.
- 23-01-2020, 22:29:36sergenica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
alışveriş merkezinde canlı müzik vardı ortam gürültülüydü şuan hissediyorum o anı