• 23-01-2020, 21:33:01
    #1
    Herkese merhaba.
    Geçen sene ramazan ayında düzenlenen İstanbul iftar yemeğinde görüşüp, tanıştığım @sergenica; Sergen Beyciğime çok çok çok teşekkürüm var.

    Sağolsun iyi günde, kötü günde her zaman yanımda oluyor, Allah kendisinden razı olsun.

    Mevlam herkese böyle bir dost nasip etsin.

    Teşekkürler Sergenciğim, adamsın vesselam.
  • 23-01-2020, 21:34:33
    #2
    Üyeliği durduruldu
    "Sergenciğim" kelimesi ciddiyetimi bozdu
  • 23-01-2020, 21:35:57
    #3
    Pold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Sergenciğim" kelimesi ciddiyetini bozdu
    İnanır mısın hocam, rehberimde bu şekilde kayıtlı.. Az önce makarasını yaptık
  • 23-01-2020, 22:26:01
    #4
    AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanır mısın hocam, rehberimde bu şekilde kayıtlı.. Az önce makarasını yaptık
    @AnkeeBut; : "Aramızda yaş farkı var ama sana Sergen desem olur mu" dedi.
    Ben : "Tabi sorun yok" dedim.
    -1 dakika geçmeden-
    @AnkeeBut; : "Sergenciğim..." diye konuşmaya başladı.
  • 23-01-2020, 22:29:36
    #5
    sergenica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @AnkeeBut; : "Aramızda yaş farkı var ama sana Sergen desem olur mu" dedi.
    Ben : "Tabi sorun yok" dedim.
    -1 dakika geçmeden-
    @AnkeeBut; : "Sergenciğim..." diye konuşmaya başladı.
    alışveriş merkezinde canlı müzik vardı ortam gürültülüydü şuan hissediyorum o anı