AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnanır mısın hocam, rehberimde bu şekilde kayıtlı.. Az önce makarasını yaptık
@AnkeeBut; : "Aramızda yaş farkı var ama sana Sergen desem olur mu" dedi.
Ben : "Tabi sorun yok" dedim.
-1 dakika geçmeden-
@AnkeeBut; : "Sergenciğim..." diye konuşmaya başladı.