Herkese merhaba.
Geçen sene ramazan ayında düzenlenen İstanbul iftar yemeğinde görüşüp, tanıştığım @sergenica; Sergen Beyciğime çok çok çok teşekkürüm var.

Sağolsun iyi günde, kötü günde her zaman yanımda oluyor, Allah kendisinden razı olsun.

Mevlam herkese böyle bir dost nasip etsin.

Teşekkürler Sergenciğim, adamsın vesselam.