• 14-01-2020, 23:17:53
    #1
    Enparayı ilk çıktığı yıldan beri kullanıyorum ve çok memnunum, az önce başıma gelen bir olaydan dolayı memnuniyetim 100'e katlandı. Olayı sizinle paylaşmak istedim;
    Bir market işletiyoruz ve gün sonunda biriken parayı enparaya gecelik faize yatırıyoruz, gündüz ise mal alımlarını banka kartı ile yapıyor ve böylelikle nakite tekrar çevirmiş oluyoruz.
    Yarım saat önce kasayı toparlayıp Finansbank ATM'sine gittim, işlemleri çok yavaş yaptı ve parayı yatıramadan "Yabancı cisim tespit edildiğinden paranıza el konuldu" dedi. Eve geçerken Enpara çağrı merkezini arayarak durumu anlattım, tutarı sordular ve "Beyan ettiğiniz tutar hesabınıza aktarılmıştır, eğer tutarı hatalı belirttiyseniz ATM sayıldıktan sonra eksik miktar hesabınıza yatırılıp/çekilebilir" dediler ve telefonu kapattığımda tutar hesaba geçmişti.

    Şaşırdım çünkü; Enpara ile tanışmadan önce Vakıfbank da ayni işlemi yapıyorduk, böyle para sıkıştığında ertesi gün mesai saati başladığında ATM sayılıyor ve fazla çıkan tutar şubeye götürülüyordu, biz de şubeye dilekce verip 3 gün bekledikten sonra parayı alabiliyorduk.

    Enpara bu gibi teknik arızalara aynı dakikada çözüm getirdigi için kutlarım. Müşterisine güvenen banka, enpara.
  • 14-01-2020, 23:20:16
    #2
    Enpara candır, canandır. Nazar değmesin.
  • 14-01-2020, 23:20:21
    #3
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Finansbank Atm'de aynı sorunu yaşadım.Ne kadar yuttu dediğinde 700 tl dedim.Telefonu kapattığımda yatırmışlardı ☺
  • 14-01-2020, 23:20:24
    #4
    Harikaymış, bu arada ben En Para'ya twitterdan post atmıştım. "Hiç arayıp halimizi hatrımızı sorduğunuz yok" diye adamlar DM'den numaramı alıp beni aradılar. Bir kadın açtı halimi hatrımı sordu çok moral verici bir konuşmayla konuşmanın sonunda size hediye göndermek istiyoruz diyip tarafıma En Para'nın çikolata şeklinde paralarını gönderiyorlar. İsterseniz sizde twitterdan bu postu alıp hediyelerinizi alabilirsiniz. Suistimal etmeyin Adamlar iyi.
  • 14-01-2020, 23:22:00
    #5
    sedatyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enparayı ilk çıktığı yıldan beri kullanıyorum ve çok memnunum, az önce başıma gelen bir olaydan dolayı memnuniyetim 100'e katlandı. Olayı sizinle paylaşmak istedim;
    Bir market işletiyoruz ve gün sonunda biriken parayı enparaya gecelik faize yatırıyoruz, gündüz ise mal alımlarını banka kartı ile yapıyor ve böylelikle nakite tekrar çevirmiş oluyoruz.
    Yarım saat önce kasayı toparlayıp Finansbank ATM'sine gittim, işlemleri çok yavaş yaptı ve parayı yatıramadan "Yabancı cisim tespit edildiğinden paranıza el konuldu" dedi. Eve geçerken Enpara çağrı merkezini arayarak durumu anlattım, tutarı sordular ve "Beyan ettiğiniz tutar hesabınıza aktarılmıştır, eğer tutarı hatalı belirttiyseniz ATM sayıldıktan sonra eksik miktar hesabınıza yatırılıp/çekilebilir" dediler ve telefonu kapattığımda tutar hesaba geçmişti.

    Şaşırdım çünkü; Enpara ile tanışmadan önce Vakıfbank da ayni işlemi yapıyorduk, böyle para sıkıştığında ertesi gün mesai saati başladığında ATM sayılıyor ve fazla çıkan tutar şubeye götürülüyordu, biz de şubeye dilekce verip 3 gün bekledikten sonra parayı alabiliyorduk.

    Enpara bu gibi teknik arızalara aynı dakikada çözüm getirdigi için kutlarım. Müşterisine güvenen banka, enpara.

    Dedikleriniz doğrudur bizde yaşadık aynı sorunu dediğiniz gibi çok hızlılar
  • 14-01-2020, 23:22:18
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Enpara gerçekten çok iyi. Şuana kadar gönderimlerde vs hiç kesinti yapmadı. Eğer başka bankayla yapmış olsaydıkki kim bilir ne kadar para gitmişti. Farklı bankaya bile kesmiyor bazen. (Tam emin değilim belki de hiç kesmiyor)
  • 14-01-2020, 23:23:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Evet enpara kalitesi ortada ama bu kredi kartları hala rekabet edecek düzeyde değil. Diğer bankalarda olan ekstre atlatma, ek kart, sanal kart, taksitli nakit avans gibi özelliklerin olmaması kötü bir durum. Bunun dışında gerek hesapları gerekse müşteri hizmetleri on numara, defalarca aradım bir kere bile beni bekletmediler telefonda.
  • 14-01-2020, 23:24:05
    #8
    Müşteri hizmetleride çok kibar, herşeyiyle dört dörtlük
  • 14-01-2020, 23:25:41
    #9
    Keşke tutarı biraz fazla söyleseydiniz hocam koca banka sizden büyük değil ya ironi yapıyorum, en para candır