Harikaymış, bu arada ben En Para'ya twitterdan post atmıştım. "Hiç arayıp halimizi hatrımızı sorduğunuz yok" diye adamlar DM'den numaramı alıp beni aradılar. Bir kadın açtı halimi hatrımı sordu çok moral verici bir konuşmayla konuşmanın sonunda size hediye göndermek istiyoruz diyip tarafıma En Para'nın çikolata şeklinde paralarını gönderiyorlar. İsterseniz sizde twitterdan bu postu alıp hediyelerinizi alabilirsiniz. Suistimal etmeyin

Adamlar iyi.