Aradım müşteri hizmetlerini MacOs içerisindeki aktarım yardımcısını nasıl yapacağımı anlattılar ve 3 saat sonra masaüstündeki simgelerin yerleri dahil (bazıları üst üsteydi
) hepsi yerli yerine aktarılmıştı. programlar dosyalar herşey. Bugün de yönetici hesabnı yanlışlıkla normala çevirdim, tam 45 dakika sorunla ilgilendiler ve o sorunu da çözdüler.
Şimdi verdiğim para sonuna kadar helal olsun demiyeyim de ne diyeyim. Windows makinaya artık hayatta bakmam

Son olarak retina alın asla pişman olmazsınız.
