2 gün önce 2015 Retina macbook pro satın aldım (ikinci el). Air üzerindeki bilgileri harddisk ile aktarmayı kafaya koydum ama programlarım biraz zor olacaktı.

Aradım müşteri hizmetlerini MacOs içerisindeki aktarım yardımcısını nasıl yapacağımı anlattılar ve 3 saat sonra masaüstündeki simgelerin yerleri dahil (bazıları üst üsteydi ) hepsi yerli yerine aktarılmıştı. programlar dosyalar herşey.

Bugün de yönetici hesabnı yanlışlıkla normala çevirdim, tam 45 dakika sorunla ilgilendiler ve o sorunu da çözdüler.

Şimdi verdiğim para sonuna kadar helal olsun demiyeyim de ne diyeyim. Windows makinaya artık hayatta bakmam

Son olarak retina alın asla pişman olmazsınız.