Fiyatlar uçuk olmasa alırızda hocam fiyatlar sorun
2015 retina garantisi devam ediyor 4600 TL'ye aldım. Grafik çalıştığım için gerçekten değiyor parasına.
Ona verilen paralar ile malaesef daha iyi sistemler oluyor aramayada gerek kalmıyor
4600 TL'ye msi veya G7 (asus G serisi) bir de monster var. Hepsinin servislerini çok çok iyi bilirim. İnanın apple firmasının tırnağı olamazlar. Yine de aralarında en babası Asus.
Windows bir işletim sistemi. Yükleyenler markalar. Markadan markaya bu destek tipleri değişiyior. Ülkeden ülkeye de...
Yerin dibine sokmuşsunuz
17 yıldır windows kullanıyorum. İşletim sistemine daha yeni yeni ciddi destek vermeye başladılar. 3 ay sonrasında ilk kurulumla %30 performans düşüklüğü olmuyor mu. Gerek yok bence artık
Rica ederim





Bu kadar övdüm sizi ipad alır mıyız
