Sayın forum üyeleri merhabalar,
Webx`ten Muhammed Bey, Hiç bir menfaat beklemeksizin, yaşamış olduğum whmcs alakalı sorunlarda elinden geldiğince bana yardımcı olmuştur. Örnek davranışından ve yardımlarından ötürü, kendisine çok teşekkür ediyorum.
@WebxGroup;
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Webx teşekkürüm var
3
●496
- 02-07-2018, 17:11:50Merhaba,
Güzel mesajınız ve düşünceniz için çok teşekkür ederim.byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim Kaan. Seviliyorsun.
Ben teşekkür ederimXFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendine iyi bak.
* Hepinize teşekkür ederim
. İnsanlık var. Dostluk var. Kardeşlik var. Kısaca herşey var. Bende aynı başlık altında kendisine teşekkür etmek istiyorum. Seviliyorsun Muhammed abi