• 09-06-2018, 18:46:02
    #1
    Sayın forum üyeleri merhabalar,

    Webx`ten Muhammed Bey, Hiç bir menfaat beklemeksizin, yaşamış olduğum whmcs alakalı sorunlarda elinden geldiğince bana yardımcı olmuştur. Örnek davranışından ve yardımlarından ötürü, kendisine çok teşekkür ediyorum.

    @WebxGroup;


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 09-06-2018, 19:19:52
    #2
    Muhammed benim çırağım yardımlaşmayı benden öğrenmiştir.
  • 11-06-2018, 00:57:37
    #3
    Webx de yok yok . İnsanlık var. Dostluk var. Kardeşlik var. Kısaca herşey var. Bende aynı başlık altında kendisine teşekkür etmek istiyorum. Seviliyorsun Muhammed abi .
  • 02-07-2018, 17:11:50
    #4
    Kurumsal PLUS
    Merhaba,

    byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sayın forum üyeleri merhabalar,

    Webx`ten Muhammed Bey, Hiç bir menfaat beklemeksizin, yaşamış olduğum whmcs alakalı sorunlarda elinden geldiğince bana yardımcı olmuştur. Örnek davranışından ve yardımlarından ötürü, kendisine çok teşekkür ediyorum.

    @WebxGroup;
    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Güzel mesajınız ve düşünceniz için çok teşekkür ederim.

    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhammed benim çırağım yardımlaşmayı benden öğrenmiştir.
    Teşekkür ederim Kaan. Seviliyorsun.

    XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webx de yok yok . İnsanlık var. Dostluk var. Kardeşlik var. Kısaca herşey var. Bende aynı başlık altında kendisine teşekkür etmek istiyorum. Seviliyorsun Muhammed abi .
    Ben teşekkür ederim Kendine iyi bak.

    * Hepinize teşekkür ederim