Merhaba,
Sayın forum üyeleri merhabalar,
Webx`ten Muhammed Bey, Hiç bir menfaat beklemeksizin, yaşamış olduğum whmcs alakalı sorunlarda elinden geldiğince bana yardımcı olmuştur. Örnek davranışından ve yardımlarından ötürü, kendisine çok teşekkür ediyorum.
@WebxGroup;
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Güzel mesajınız ve düşünceniz için çok teşekkür ederim.
Muhammed benim çırağım yardımlaşmayı benden öğrenmiştir.

Teşekkür ederim Kaan. Seviliyorsun.
Webx de yok yok

. İnsanlık var. Dostluk var. Kardeşlik var. Kısaca herşey var. Bende aynı başlık altında kendisine teşekkür etmek istiyorum. Seviliyorsun Muhammed abi

.
Ben teşekkür ederim

Kendine iyi bak.
* Hepinize teşekkür ederim