Merhaba,

byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayın forum üyeleri merhabalar,

Webx`ten Muhammed Bey, Hiç bir menfaat beklemeksizin, yaşamış olduğum whmcs alakalı sorunlarda elinden geldiğince bana yardımcı olmuştur. Örnek davranışından ve yardımlarından ötürü, kendisine çok teşekkür ediyorum.

@WebxGroup;
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Güzel mesajınız ve düşünceniz için çok teşekkür ederim.

GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhammed benim çırağım yardımlaşmayı benden öğrenmiştir.
Teşekkür ederim Kaan. Seviliyorsun.

XFQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webx de yok yok . İnsanlık var. Dostluk var. Kardeşlik var. Kısaca herşey var. Bende aynı başlık altında kendisine teşekkür etmek istiyorum. Seviliyorsun Muhammed abi .
Ben teşekkür ederim Kendine iyi bak.

* Hepinize teşekkür ederim