Konu
Webx teşekkürüm var
11-06-2018, 00:57:37
#3
XFQ
Webx de yok yok
. İnsanlık var. Dostluk var. Kardeşlik var. Kısaca herşey var. Bende aynı başlık altında kendisine teşekkür etmek istiyorum. Seviliyorsun Muhammed abi
.