Derken dün kullanıcı adını yeni mesajlarda görünce bir şansımı deneyeyim, belki yardım edebilir dedim. Aslında mail adresi, kişisel e-postası olmadığı için hiç umudum yoktu. %99 ihtimalle "Hocam ben seni, ticareti bile hatırlamıyorum; bilgileri nereden hatırlayayım?" der diye düşünüyordum veya hiç yanıt bile vermeyebilirdi. Ama kendisi üşenmeden şifreyi buldu ve bilgileri verdi. Üzerinden 7 yıl geçmiş de olsa o lisans, benim ilk vBulletin lisansımdı. O zamanlar IRCKaynak diye bir forumda kullanıyordum, @CtrL de bilir.
Neyse, bu adamlığı ve hiç mecbur olmamasına rağmen gösterdiği uğraşı için @Xspeed hocama teşekkür etmek istedim. Böyle insanların hâlâ var olması insanlığın, yardımseverliğin, adamlığın henüz yok olmadığına inancımı pekiştiriyor.
O yıl lise son sınıftaydım. Boşta görüp devrimcigenclik.com domainini kaydetmiştim.
Zaten sıfır lisansı da 3.8.11 kurabilmek için alıyorum ya ayrı mesele.