kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
phpbb vardı ne vbulleti :-) zenginsin tabii ) mybb çıkıp phpbb yi bitirmişti..

şaka bi yana bende de 2-3 tane vbulletin lisans vardı, onları nasıl bulabilirim?
Ne zengini hocam ya? O yıl lise son sınıftaydım. Boşta görüp devrimcigenclik.com domainini kaydetmiştim. @bur3k ile siyasi forum düşüncemiz vardı. Domain değerlendirme bölümünde de konusu vardır hatta:
https://www.r10.net/domain-degerlend...i-genclik.html

Bir gün ben dershanedeyken whoisten biri numaramı bulup aramıştı da domaini satın almak istemişti. Yanılmıyorsam 500 TL'ye mi ne satıp vBulletin lisansı almıştım. İşte bu, o lisans. Hey gidi günler. Şimdi $249 verip vBulletin 5 Connect satın alıyoruz, sonra satıyoruz. Aynı tat, aynı heves yok. Zaten sıfır lisansı da 3.8.11 kurabilmek için alıyorum ya ayrı mesele.

https://www.r10.net/account-amp-lisa...ir-lisans.html

Özetle bu kurtardığım lisansın bendeki değeri, 10 tane sıfır lisanstan bile ötedir. ^^