Konu
Xspeed'e Çok Teşekkür Ederim
05-05-2018, 15:06:00
#3
Kaan
phpbb vardı ne vbulleti :-) zenginsin tabii
) mybb çıkıp phpbb yi bitirmişti..
şaka bi yana bende de 2-3 tane vbulletin lisans vardı, onları nasıl bulabilirim?