• 14-09-2016, 07:15:44
    #1
    Bu kadar kaliteli bir host beklemiyordum, alalı 2 hafta olmuştu kullanmaya üşenmiştim, sabahlarken bi kullanayım diye ns değiştirip wordpress kurup eski yedeğimi kurdum. 0 Kasma 0 sıkıntı.

    3 Kere hosting değiştirdim diğerlerinde ayar yapmaya üşeniyordum o kadar kasıyordu ki insanı deli ediyordu. En son veridyen (Ufuk Bey) herkese bedava reseller diye konu açmış onu denediğimde pişman olmadığım bi hizmetle karşılaştım. Gerek alt yapı gerek panel gerek sunulan hizmet hiç bu kadar tatmin edici olmamıştı. Şuan için tek korkum %25 CPU İznini geçmek oluyor. Yedeklerimi attım tema kurulumu yapıyorum şuan.

    TEŞEKKÜRLER VERİDYEN.
  • 14-09-2016, 10:06:11
    #2
    bende bu firmayla yeni çalışmaya başladım.İlk önce aylık aldım sonra memnun kalınca yıllık paket aldım. Şimdilik çok iyi gidiyor, kasma ve cpu sorunu yok. Sahibi gayet ilgili bir arkadaş. Başarılar dilerim.
  • 15-09-2016, 11:08:25
    #3
    MuhammedSefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar kaliteli bir host beklemiyordum, alalı 2 hafta olmuştu kullanmaya üşenmiştim, sabahlarken bi kullanayım diye ns değiştirip wordpress kurup eski yedeğimi kurdum. 0 Kasma 0 sıkıntı.

    3 Kere hosting değiştirdim diğerlerinde ayar yapmaya üşeniyordum o kadar kasıyordu ki insanı deli ediyordu. En son veridyen (Ufuk Bey) herkese bedava reseller diye konu açmış onu denediğimde pişman olmadığım bi hizmetle karşılaştım. Gerek alt yapı gerek panel gerek sunulan hizmet hiç bu kadar tatmin edici olmamıştı. Şuan için tek korkum %25 CPU İznini geçmek oluyor. Yedeklerimi attım tema kurulumu yapıyorum şuan.

    TEŞEKKÜRLER VERİDYEN.
    Muteber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bu firmayla yeni çalışmaya başladım.İlk önce aylık aldım sonra memnun kalınca yıllık paket aldım. Şimdilik çok iyi gidiyor, kasma ve cpu sorunu yok. Sahibi gayet ilgili bir arkadaş. Başarılar dilerim.
    Bu konuyu yeni gördüm, çok mutlu oldum.

    Bu arada CPU limitlendirilmesi yapılmamaktadır.90 saniyeyi geçen aralıksız aşırı cpu kullanımında %25'e e limitleniyor.O tarz bir problemde normal bir sitede olmaz zaten.

    Memnun kalmanıza çok sevindim.Bayram dahil 7/24 çalışmaktayız.Soru, sorun ve önerileriniz için dilediğiniz zaman bizimle irtibat kurabilirsiniz.
  • 01-10-2016, 13:26:46
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ufuk bey'e ait firmadan bir hosting hizmeti satın aldım, kesinti, kasma vb. olmadığı gibi kendisi de oldukça ilgili, taşıma hakkında her sorunuma çok kısa sürede müdahale etti. Kendisi ile uzun yıllar çalışmayı diliyorum, başarılar