bende bu firmayla yeni çalışmaya başladım.İlk önce aylık aldım sonra memnun kalınca yıllık paket aldım. Şimdilik çok iyi gidiyor, kasma ve cpu sorunu yok. Sahibi gayet ilgili bir arkadaş. Başarılar dilerim.