Bu kadar kaliteli bir host beklemiyordum, alalı 2 hafta olmuştu kullanmaya üşenmiştim, sabahlarken bi kullanayım diye ns değiştirip wordpress kurup eski yedeğimi kurdum. 0 Kasma 0 sıkıntı.

3 Kere hosting değiştirdim diğerlerinde ayar yapmaya üşeniyordum o kadar kasıyordu ki insanı deli ediyordu. En son veridyen (Ufuk Bey) herkese bedava reseller diye konu açmış onu denediğimde pişman olmadığım bi hizmetle karşılaştım. Gerek alt yapı gerek panel gerek sunulan hizmet hiç bu kadar tatmin edici olmamıştı. Şuan için tek korkum %25 CPU İznini geçmek oluyor. Yedeklerimi attım tema kurulumu yapıyorum şuan.

TEŞEKKÜRLER VERİDYEN.