• 23-10-2015, 12:09:32
    #1
    @Darklord; https://www.r10.net/reseller-hosting/...sunucular.html konusu üstünden bir adet reseller siparişi verdim saat kaçtı pek hatırlamiyorum lakin sabah 7 ile 8 arası idi heralde ticket attım 5 dakika sonra hemen cevap geldi anında yardımcı oldular siteyi taşimaları için onay verdim 2 dakika içinde taşiyip bilgi verdiler sağolsunlar cok yardımcı oluyorlar daha ilk dakikalardan böyle güzel hizmet vermeleri cok hoş

    herşey için teşekkürler internetbilisim ve darklord hocam
  • 23-10-2015, 12:23:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3. Senem olacak sorunsuz ve kusursuz. Herşeyden önemlisi sizinde bahsettiğiniz gibi isimtescilde yazdığım ticketler den iki üç kat daha hızlı cevap almam insanı çok mutlu ediyor. Teşekkürler internetbilişim

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-10-2015, 12:34:47
    #3
    JaMeRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. Senem olacak sorunsuz ve kusursuz. Herşeyden önemlisi sizinde bahsettiğiniz gibi isimtescilde yazdığım ticketler den iki üç kat daha hızlı cevap almam insanı çok mutlu ediyor. Teşekkürler internetbilişim

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    kesinlikle katiliyorum hocam isimtescili artik geçiyorum natro okadar kurumsalız bilmem neyiz videoları resimleri röportajları dolaşiyor ortada bir lisans için 12 saat beklettiler beni parasını ödedigim lisansim için
  • 23-10-2015, 12:44:59
    #4
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Kac senedir ib'de reselim var unuttum o derece siteler takir takir calisiyor sorunsuz.
  • 11-11-2015, 00:59:34
    #5
    Bende çok teşekkür ederim. 2 - 3 yıl oldu reselleri alalı. Yılda bir kez görüşüyorum oda ödeme için. Daha haricen bir sıkıntımız olmadı. Umarım çizgisini bozmaz ve ölene kadar çalışırız. Tavsiye edilir.