JaMeRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3. Senem olacak sorunsuz ve kusursuz. Herşeyden önemlisi sizinde bahsettiğiniz gibi isimtescilde yazdığım ticketler den iki üç kat daha hızlı cevap almam insanı çok mutlu ediyor. Teşekkürler internetbilişim

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
kesinlikle katiliyorum hocam isimtescili artik geçiyorum natro okadar kurumsalız bilmem neyiz videoları resimleri röportajları dolaşiyor ortada bir lisans için 12 saat beklettiler beni parasını ödedigim lisansim için