Bende çok teşekkür ederim. 2 - 3 yıl oldu reselleri alalı. Yılda bir kez görüşüyorum oda ödeme için. Daha haricen bir sıkıntımız olmadı. Umarım çizgisini bozmaz ve ölene kadar çalışırız. Tavsiye edilir.