• 10-09-2014, 22:21:32
    #10
    11 aydır 2 MB bile olmayan internetimi hala çözecekler neyse Az kaldı 3 ay sonra taahüt bitince bu beklemeler de bitecek
  • 10-09-2014, 23:22:15
    #11
    Üyeliği durduruldu
    KadirKemal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç nedir şimdi hızın normale döndümü ?
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım yakın zamanda şikayet konusu görmeyiz.
    Hızınız düzeldi mi?
    Adam 15Dk. kadar kaldı evde ölçüm yaptı.Modem arızalıymış
  • 10-09-2014, 23:26:52
    #12
    Thumbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam 15Dk. kadar kaldı evde ölçüm yaptı.Modem arızalıymış
    *** kablosunu direkt olarak bilgisayara takıp Speedtest sonuçlarını konuya eklemeniz mümkün mü? TTNET için teşekkür konusu görmek beni şaşırttı açıkçası. İşin sonucunu merak etmemiş de değilim
  • 10-09-2014, 23:30:17
    #13
    Ttnetin neyine tesekkur ettiniz anlamadim. 1 yildir 8 mbit e kadar kullandigim internet geçenlerde 16 mbit e yukseltilince netimde kopmalar başladı. Download hizida 16 mbit i gorse içim yanmayacak. 1 mbit i geçmiyor download hizi. Upload hizida 600 kbit. Nerde saçmalık orda ttnet.
  • 10-09-2014, 23:32:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *** kablosunu direkt olarak bilgisayara takıp Speedtest sonuçlarını konuya eklemeniz mümkün mü? TTNET için teşekkür konusu görmek beni şaşırttı açıkçası. İşin sonucunu merak etmemiş de değilim
    Hocam teşekkürüm kesinlikle HIZ için değil ilgilendikleri için.Hız konusunda sınıfta kaldı ttnet

    Edit: Pek anlamam bu değerlerden;
  • 10-09-2014, 23:37:19
    #15
    TTnet'e teşekkür edene ilk defa rastlıyorum. 5 yıldır kullanıyorum 5 yıldır memnun değilim. He niye hala ordasın diceksin. İstanbulun ortasındaki bu tarlaya internet getiren başka firma yok. Mahkum kaldık TTnete o da bi güzel sömürüyor. 8 megabitlik internet parası ödüyorum 2.7 mbit kullanabiliyorum. Hızı yükseltemiyorsanız fiyatı ona göre ayarlayın diyorum neymiş ona göre paket yokmuş. Paketler gökten hazır geliyor zaten değiştirilemiyor.
  • 10-09-2014, 23:41:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ttnetin neyine tesekkur ettiniz anlamadim. 1 yildir 8 mbit e kadar kullandigim internet geçenlerde 16 mbit e yukseltilince netimde kopmalar başladı. Download hizida 16 mbit i gorse içim yanmayacak. 1 mbit i geçmiyor download hizi. Upload hizida 600 kbit. Nerde saçmalık orda ttnet.
    yedmutim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TTnet'e teşekkür edene ilk defa rastlıyorum. 5 yıldır kullanıyorum 5 yıldır memnun değilim. He niye hala ordasın diceksin. İstanbulun ortasındaki bu tarlaya internet getiren başka firma yok. Mahkum kaldık TTnete o da bi güzel sömürüyor. 8 megabitlik internet parası ödüyorum 2.7 mbit kullanabiliyorum. Hızı yükseltemiyorsanız fiyatı ona göre ayarlayın diyorum neymiş ona göre paket yokmuş. Paketler gökten hazır geliyor zaten değiştirilemiyor.
    Arkadaşlar yanlış anladınız.Ben hız & fiyat konusunda teşekkür etmedim.Ama müşteri hizmetleri gerçekten ilgileniyor.
  • 10-09-2014, 23:51:16
    #17
    Thumbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam teşekkürüm kesinlikle HIZ için değil ilgilendikleri için.Hız konusunda sınıfta kaldı ttnet

    Edit: Pek anlamam bu değerlerden;
    İşte süper ttnet hızı....

    En düşük paketi 8 mbit olan ADSL hattın değerleri çok iyiymiş senin...

    Geçen hafta bugün aradılar. Santralde sorun var diye bize bildirmişsiniz dediler 4 lira daha fazla verin 16 muhit yapalım dediler. Düzeldi mi santral emin misiniz dedim. Evet kesinlikle dediler. Iyi yükselt dedim.

    Hız 4 Mbitti hala 4 Mbit yapacağınız işide sizi de s... Diye aradım bastım küfürü sonra Türk Telekom müdürlüğü arayıp abi hızı düşürün hat kopuyor dedim hemen düzelttiler....

    Ttnet ten bir halt olmaz kardeşim... Ancak üterler... Superonline fiber kullandım 50 Mbit hattımız vardı 75 Mbit kullanıyordum. Kablonet hattımız vardı 20 Mbit 25 Mbit kullanıyordum.... Bu pislikler kadar yalancı insan görmedim ben...
  • 11-09-2014, 00:22:27
    #18
    Benim de evde ttnet 16 mbps fakat 13'le çekiyor ama ona da şükür