TTnet'e teşekkür edene ilk defa rastlıyorum. 5 yıldır kullanıyorum 5 yıldır memnun değilim. He niye hala ordasın diceksin. İstanbulun ortasındaki bu tarlaya internet getiren başka firma yok. Mahkum kaldık TTnete o da bi güzel sömürüyor. 8 megabitlik internet parası ödüyorum 2.7 mbit kullanabiliyorum. Hızı yükseltemiyorsanız fiyatı ona göre ayarlayın diyorum neymiş ona göre paket yokmuş. Paketler gökten hazır geliyor zaten değiştirilemiyor.