Ttnetin neyine tesekkur ettiniz anlamadim. 1 yildir 8 mbit e kadar kullandigim internet geçenlerde 16 mbit e yukseltilince netimde kopmalar başladı. Download hizida 16 mbit i gorse içim yanmayacak. 1 mbit i geçmiyor download hizi. Upload hizida 600 kbit. Nerde saçmalık orda ttnet.
TTnet'e teşekkür edene ilk defa rastlıyorum. 5 yıldır kullanıyorum 5 yıldır memnun değilim. He niye hala ordasın diceksin. İstanbulun ortasındaki bu tarlaya internet getiren başka firma yok. Mahkum kaldık TTnete o da bi güzel sömürüyor. 8 megabitlik internet parası ödüyorum 2.7 mbit kullanabiliyorum. Hızı yükseltemiyorsanız fiyatı ona göre ayarlayın diyorum neymiş ona göre paket yokmuş. Paketler gökten hazır geliyor zaten değiştirilemiyor.
Arkadaşlar yanlış anladınız.Ben hız & fiyat konusunda teşekkür etmedim.Ama müşteri hizmetleri gerçekten ilgileniyor.