• 19-09-2014, 17:03:24
    #55
    Diğer firmaya geçtikden sonra kapatma talimatı verdim TTNET i. yahu ne kadar karaktersiz haysiyetsiz bunlar. TTNET çalışanı beni arıyo artist artist kampanya sundu. hayır istemiyorum sorunumu çözemediniz dedim. bana tutup iyi kapattım diyo. Hanımefendi diyorum sakin geri dönüş yapmayın iptal sebebi için daha önce karşılaştım diyorum kapattım dedim ya diye birde show yapıyo. çalışansın tamam bi çalışan için firma kötülenmez ama ikna edemeyince tribe girmek nedir. Bizleri bunlara muhtaç edenler utansın.
  • 19-09-2014, 19:30:05
    #56
    Kizilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer firmaya geçtikden sonra kapatma talimatı verdim TTNET i. yahu ne kadar karaktersiz haysiyetsiz bunlar. TTNET çalışanı beni arıyo artist artist kampanya sundu. hayır istemiyorum sorunumu çözemediniz dedim. bana tutup iyi kapattım diyo. Hanımefendi diyorum sakin geri dönüş yapmayın iptal sebebi için daha önce karşılaştım diyorum kapattım dedim ya diye birde show yapıyo. çalışansın tamam bi çalışan için firma kötülenmez ama ikna edemeyince tribe girmek nedir. Bizleri bunlara muhtaç edenler utansın.
    hemen şikayet vara bir konu Ttnet beni sürekli arıyor rahatsız ediyor yazıcan hocam.Ozaman aramazlar birdaha.
  • 19-09-2014, 19:50:49
    #57
    yıllardır ttnetdeydim. Mahallemde uydunet altyapısı vardı ama hep uyduneti kötülüyorlar diye geçmedim..

    Artık bıkdım 50 gb akk den zaten 55 60 lira para ödüyordum birde 3. gün 3mbt e düşüyordu.
    Girdim uydunete
    25mbs hız 250 gb akk + teledünya temel paket (Discover + natiniol için aldım)

    75 tl ödüyorum. İlk 3 ayda ödeme yok.. Sonunda adam gibi donmadan film izler oldum.
    3mbt e düşdüğünde bile filmlerde duraklama olmuyor.

    Eğer bölgenizde uydunet altyapısı iyi ise hiç düşünmeden geçin derim