Diğer firmaya geçtikden sonra kapatma talimatı verdim TTNET i. yahu ne kadar karaktersiz haysiyetsiz bunlar. TTNET çalışanı beni arıyo artist artist kampanya sundu. hayır istemiyorum sorunumu çözemediniz dedim. bana tutup iyi kapattım diyo. Hanımefendi diyorum sakin geri dönüş yapmayın iptal sebebi için daha önce karşılaştım diyorum kapattım dedim ya diye birde show yapıyo. çalışansın tamam bi çalışan için firma kötülenmez ama ikna edemeyince tribe girmek nedir. Bizleri bunlara muhtaç edenler utansın.