yıllardır ttnetdeydim. Mahallemde uydunet altyapısı vardı ama hep uyduneti kötülüyorlar diye geçmedim..
Artık bıkdım 50 gb akk den zaten 55 60 lira para ödüyordum birde 3. gün 3mbt e düşüyordu.
Girdim uydunete
25mbs hız 250 gb akk + teledünya temel paket (Discover + natiniol için aldım)
75 tl ödüyorum. İlk 3 ayda ödeme yok.. Sonunda adam gibi donmadan film izler oldum.
3mbt e düşdüğünde bile filmlerde duraklama olmuyor.
Eğer bölgenizde uydunet altyapısı iyi ise hiç düşünmeden geçin derim