• 07-06-2014, 10:03:31
    #1
    Misafir
    Ortalama 1-2 gündür, sunucumda bir sorun vardi. Heryeri hata vs veriyordu, sagolsun AndyCap, kendi sorunuymus gibi gec saatlerde kac saat konuyu takip edip yardim etti, cidden bizim ve sunucu araci oldugumuz firma bu sorunu kac gundür cözemezken, kendisi bi yarim saat icinde gözmüs bulumaktaydi.
    Bu yardimi ve azimi icin, kendisine sonsuz tesekkürlerimi sunarim.
  • 07-06-2014, 14:33:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Rica ederim SpyError. Ben tesekkur ederim zahmet edip boyle bir konu actigin icin.
  • 07-06-2014, 17:45:07
    #3
    Aykut, Linux'a takla attırabilecek düzeyde birikime sahip (Birkaç sene önce gözlerimle şahit olmuştum) forumdaki değerli arkadaşlarımızdan biridir.