Ortalama 1-2 gündür, sunucumda bir sorun vardi. Heryeri hata vs veriyordu, sagolsun AndyCap, kendi sorunuymus gibi gec saatlerde kac saat konuyu takip edip yardim etti, cidden bizim ve sunucu araci oldugumuz firma bu sorunu kac gundür cözemezken, kendisi bi yarim saat icinde gözmüs bulumaktaydi.
Bu yardimi ve azimi icin, kendisine sonsuz tesekkürlerimi sunarim.