Konu
Tesekkürler AndyCap
07-06-2014, 14:33:56
#2
AndyCap
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Rica ederim SpyError. Ben tesekkur ederim zahmet edip boyle bir konu actigin icin.