• 23-05-2014, 23:23:09
    #37
    sevinç paylaşamassın bu memlekette. herkes ikiye ayrılmaya alışmış kardeş.
  • 23-05-2014, 23:25:52
    #38
    teşekkür ederek büyük ayıp etmişsin.

    konuyu modlara report ettim hemen silinsin

    şaka bi yana arkadaş heyecanlı oda biliyor hakkı olduğunu. çok detaya gerek yok kanımca.
  • 24-05-2014, 00:22:22
    #39
    İlk sevgili, ilk kazanılan para unutulmaz arkadaşta bunun heyacanını yaşamış sanırım
  • 24-05-2014, 00:32:59
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Yahu arkadaş hiç mi işiniz gücünüz yok, konu nereye gelmiş , hayırlı olsun kardeşim nice 200 liralara...
  • 24-05-2014, 05:06:33
    #41
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsensenin 50 lira kazandıysan 50 lirayı hesabına yansıttığına inanıyor musun? Bırakın yahu bu cici Adsense ayaklarını. Ben Adsense'ye niye teşekkür edeyim? Ben olmasam, benim gibi yayıncıları olmasa Adsense olmaz. Onun için Adsensenin bize teşekkür etmesi lazım, bizim ona değil. Biz ona 10 kazandırıyoruz o bize 2 veriyor. Onun için aradaki farkı anlatmaya çalıştım yukarıdaki şahısa. Ama ne hacet...
    Bu nasıl bir mantık.10 kazanırsa sana tabi 2 verecek.Tüm işlerde bu böyledir.Kaldı ki adsense olmasa ne yapacaktın ? Adsense olmasa bu kadar site olur muydu sence ? Aynı şekilde bir işe girdiğim zaman aldığım para için tabiki teşekkür edeceğim.Beni işe almasalardı ne yapacaktım ?
  • 24-05-2014, 14:38:29
    #42
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir mantık.10 kazanırsa sana tabi 2 verecek.Tüm işlerde bu böyledir.Kaldı ki adsense olmasa ne yapacaktın ? Adsense olmasa bu kadar site olur muydu sence ? Aynı şekilde bir işe girdiğim zaman aldığım para için tabiki teşekkür edeceğim.Beni işe almasalardı ne yapacaktım ?
    Niye anlamamakta inatlaşıyorsunuz? Sana şuan yapacağım açıklamayı konuda 10 kez yaptım hocam. Cevap yazmayacağım bundan sonra. Selametle.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:38:29 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:15 --

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güle güle harcayın ilk para tabiki hoş olmuştur ama arkadaşların haklılığı var sonuçta size havadan verilmiş bir para değil o parayı kazanana kadar ne emek sarfetmişsinizdir, hatta belkide kazancınız daha fazlaydı ama adsense bir kısmını aldı sizin emeğinizi çaldı size 200 lira verdi, en ufak bir hatanızdada gözünüzün yaşına bakmazlar o yüzden bırakın onlar size teşekkür etsin, yayıncılar olmasa hiçbir halt yiyemezler.
    Beni bi sen anlamışın be hocam.
  • 24-05-2014, 14:40:26
    #43
    Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye anlamamakta inatlaşıyorsunuz? Sana şuan yapacağım açıklamayı konuda 10 kez yaptım hocam. Cevap yazmayacağım bundan sonra. Selametle.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:38:29 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:15 --



    Beni bi sen anlamışın be hocam.
    Bence inatlaşan biz değiliz , sen kendi fikrini kabul ettirmeye çalışıyorsun.Adam elle tutulur bir kar etmezse sana neden para versin.10 kazanacak 2 verecek.Bunun mantığı bu.O kadar adam çalıştırıyorlar.Bu işler öyle sandığınız kadar kolay değil.
  • 24-05-2014, 14:42:28
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Birazdan buraya o 200 liraa haram para Google haram para kazandiriyor diyenler gelicek diye korkuyorum.

    Adam konu acmis.

    Sacma mi geldi
    Gereksiz mi geldi

    reportla gec.

    sizin bos mesajlarinizi gormek zorunda degiliz.




    Ben de adsense cok az kullaniyorum 2 3 ayda bir geliyor insan mutlu oluyor hic ilgilenmedigin site kazandirinca. Insallah daha cok kazanirsiniz.

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
  • 24-05-2014, 14:48:05
    #45
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence inatlaşan biz değiliz , sen kendi fikrini kabul ettirmeye çalışıyorsun.Adam elle tutulur bir kar etmezse sana neden para versin.10 kazanacak 2 verecek.Bunun mantığı bu.O kadar adam çalıştırıyorlar.Bu işler öyle sandığınız kadar kolay değil.
    Yahu hocam Allahını seversen benim fikrimi kabul etsen ne kazanırım kabul etmesen ne kaybederim? Neyse ben haksızım tamam kabul ediyorum. Türkiyedeki patronlara "aman ağam etme ağam" diye sesleniş sistemini unutmuşum. Senin 400 lira olan emeğinin 200 lirasını panele geçiren sisteme hala teşekkür etmeye devam edin. Türkiyede cidden bazı sistemler hiç değişmez bunu anlıyorum ben. Sonra asgari ücret neden bu kadar düşük vs. Ben gecemi gündüzümü katıp site geliştiriyorsam emek harcıyorsam Adsenseye niye teşekkür edeyim? Adsense yayıncılarına teşekkür etsin. Amaan neyse siz el öpmeye devam edin bundan sonra cevap yazmıcam. Siz haklısınız.

    Sevgilerimle.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:48:05 -->-> Daha önceki mesaj 14:46:49 --

    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birazdan buraya o 200 liraa haram para Google haram para kazandiriyor diyenler gelicek diye korkuyorum.

    Adam konu acmis.

    Sacma mi geldi
    Gereksiz mi geldi

    reportla gec.

    sizin bos mesajlarinizi gormek zorunda degiliz.




    Ben de adsense cok az kullaniyorum 2 3 ayda bir geliyor insan mutlu oluyor hic ilgilenmedigin site kazandirinca. Insallah daha cok kazanirsiniz.

    Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir.
    Benim mesajlarım sana;

    Sacma mi geldi
    Gereksiz mi geldi

    reportla gec.

    senin bos mesajini gormek zorunda degilim.