Teşekkürler Youtube Adsense
54
●3.404
- 23-05-2014, 23:23:09sevinç paylaşamassın bu memlekette. herkes ikiye ayrılmaya alışmış kardeş.
- 24-05-2014, 05:06:33Bu nasıl bir mantık.10 kazanırsa sana tabi 2 verecek.Tüm işlerde bu böyledir.Kaldı ki adsense olmasa ne yapacaktın ? Adsense olmasa bu kadar site olur muydu sence ? Aynı şekilde bir işe girdiğim zaman aldığım para için tabiki teşekkür edeceğim.Beni işe almasalardı ne yapacaktım ?Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2014, 14:38:29Niye anlamamakta inatlaşıyorsunuz? Sana şuan yapacağım açıklamayı konuda 10 kez yaptım hocam. Cevap yazmayacağım bundan sonra. Selametle.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:38:29 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:15 --
Beni bi sen anlamışın be hocam.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2014, 14:40:26Bence inatlaşan biz değiliz , sen kendi fikrini kabul ettirmeye çalışıyorsun.Adam elle tutulur bir kar etmezse sana neden para versin.10 kazanacak 2 verecek.Bunun mantığı bu.O kadar adam çalıştırıyorlar.Bu işler öyle sandığınız kadar kolay değil.Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-05-2014, 14:42:28Üyeliği durdurulduBirazdan buraya o 200 liraa haram para Google haram para kazandiriyor diyenler gelicek diye korkuyorum.
Adam konu acmis.
Sacma mi geldi
Gereksiz mi geldi
reportla gec.
sizin bos mesajlarinizi gormek zorunda degiliz.
Ben de adsense cok az kullaniyorum 2 3 ayda bir geliyor insan mutlu oluyor hic ilgilenmedigin site kazandirinca. Insallah daha cok kazanirsiniz.
Samsung Galaxy S4 cihazımdan Tapatalk 2 uygulaması ile gönderilmiştir. - 24-05-2014, 14:48:05Yahu hocam Allahını seversen benim fikrimi kabul etsen ne kazanırım kabul etmesen ne kaybederim? Neyse ben haksızım tamam kabul ediyorum. Türkiyedeki patronlara "aman ağam etme ağam" diye sesleniş sistemini unutmuşum. Senin 400 lira olan emeğinin 200 lirasını panele geçiren sisteme hala teşekkür etmeye devam edin. Türkiyede cidden bazı sistemler hiç değişmez bunu anlıyorum ben. Sonra asgari ücret neden bu kadar düşük vs. Ben gecemi gündüzümü katıp site geliştiriyorsam emek harcıyorsam Adsenseye niye teşekkür edeyim? Adsense yayıncılarına teşekkür etsin. Amaan neyse siz el öpmeye devam edin bundan sonra cevap yazmıcam. Siz haklısınız.English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgilerimle.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:48:05 -->-> Daha önceki mesaj 14:46:49 --
Benim mesajlarım sana;Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sacma mi geldi
Gereksiz mi geldi
reportla gec.
senin bos mesajini gormek zorunda degilim.
