Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsensenin 50 lira kazandıysan 50 lirayı hesabına yansıttığına inanıyor musun? Bırakın yahu bu cici Adsense ayaklarını. Ben Adsense'ye niye teşekkür edeyim? Ben olmasam, benim gibi yayıncıları olmasa Adsense olmaz. Onun için Adsensenin bize teşekkür etmesi lazım, bizim ona değil. Biz ona 10 kazandırıyoruz o bize 2 veriyor. Onun için aradaki farkı anlatmaya çalıştım yukarıdaki şahısa. Ama ne hacet...
Bu nasıl bir mantık.10 kazanırsa sana tabi 2 verecek.Tüm işlerde bu böyledir.Kaldı ki adsense olmasa ne yapacaktın ? Adsense olmasa bu kadar site olur muydu sence ? Aynı şekilde bir işe girdiğim zaman aldığım para için tabiki teşekkür edeceğim.Beni işe almasalardı ne yapacaktım ?