Niye anlamamakta inatlaşıyorsunuz? Sana şuan yapacağım açıklamayı konuda 10 kez yaptım hocam. Cevap yazmayacağım bundan sonra. Selametle.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:38:29 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:15 --
Beni bi sen anlamışın be hocam.
Bence inatlaşan biz değiliz , sen kendi fikrini kabul ettirmeye çalışıyorsun.Adam elle tutulur bir kar etmezse sana neden para versin.10 kazanacak 2 verecek.Bunun mantığı bu.O kadar adam çalıştırıyorlar.Bu işler öyle sandığınız kadar kolay değil.