Bu nasıl bir mantık.10 kazanırsa sana tabi 2 verecek.Tüm işlerde bu böyledir.Kaldı ki adsense olmasa ne yapacaktın ? Adsense olmasa bu kadar site olur muydu sence ? Aynı şekilde bir işe girdiğim zaman aldığım para için tabiki teşekkür edeceğim.Beni işe almasalardı ne yapacaktım ?
Niye anlamamakta inatlaşıyorsunuz? Sana şuan yapacağım açıklamayı konuda 10 kez yaptım hocam. Cevap yazmayacağım bundan sonra. Selametle.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:38:29 -->-> Daha önceki mesaj 14:35:15 --
Güle güle harcayın ilk para tabiki hoş olmuştur ama arkadaşların haklılığı var sonuçta size havadan verilmiş bir para değil o parayı kazanana kadar ne emek sarfetmişsinizdir, hatta belkide kazancınız daha fazlaydı ama adsense bir kısmını aldı sizin emeğinizi çaldı size 200 lira verdi, en ufak bir hatanızdada gözünüzün yaşına bakmazlar o yüzden bırakın onlar size teşekkür etsin, yayıncılar olmasa hiçbir halt yiyemezler.
Beni bi sen anlamışın be hocam.