yaklaşık 3 ay öncesinden 4 yıldır çalıştığım firma spam maillere çözüm üretmediği gibi "bizi ilgilendirmez, başınızın çaresine bakacaksınız" her ne kadar sunucu hizmeti alsam da ödeme anlaşmam tüm sistem içindi yani ben hiçbirşeye karışmayacaktım onlar da işini yapacaktı. Gel gör ki 4 küsür yıl çalıştıktan ve sadece bir soruna bile bu şekilde cevap verdiklerinde, son zamanlarda ki lakayıt hareketlerinden sonra artık yeni bir sunucu hizmeti almam gerektiği kanısına vardım.
Forumda konu açmıştım sağolsun çok değerli arkadaşlar tekliflerini esirgemediler ardından markum.net'ten Eyüp bey ile tanıştım. Aslında ilk görüşmemde "malı satana kadar" diye düşündüm çünkü gerçekten seviyeli, hoşgörülü ve anlayışlı bir insan gördüm karşımda.
Sözü fazla uzatmayayım, bir adet vds sunucuda karar kıldık ve uzun bir pazarlıktan sonra sunucuyu hazırladılar. Sunucu taşıma işlemini bitirdim (pleskten whm geçiş biraz zormuş
kullanım açısından) geçişi bitirdim ama sorunlar bitti mi
Destek paketi almadığım halde her soruma sabırla cevap verdiler, açtığım destek taleplerine hiç üşenmeden uzun uzun cevaplar yazdılar taki son destek talebimi açana kadar yaklaşık 1 sayfa
Ardından telefonla arayan beyfendi tam 16 dakika boyunca ben sordum o cevapladı.
Bilgisayar, alt yapı, hızlı makina, vs. vs. hepsi parayla alınabilecek şeyler ama profesyonellik ve hoşgörülü personel barındırmak başka birşey...
TEŞEKKÜRLER MARKUM.NET