• 24-12-2013, 14:42:45
    #1
    Fazla söze gerek yok sanırım...

    yaklaşık 3 ay öncesinden 4 yıldır çalıştığım firma spam maillere çözüm üretmediği gibi "bizi ilgilendirmez, başınızın çaresine bakacaksınız" her ne kadar sunucu hizmeti alsam da ödeme anlaşmam tüm sistem içindi yani ben hiçbirşeye karışmayacaktım onlar da işini yapacaktı. Gel gör ki 4 küsür yıl çalıştıktan ve sadece bir soruna bile bu şekilde cevap verdiklerinde, son zamanlarda ki lakayıt hareketlerinden sonra artık yeni bir sunucu hizmeti almam gerektiği kanısına vardım.

    Forumda konu açmıştım sağolsun çok değerli arkadaşlar tekliflerini esirgemediler ardından markum.net'ten Eyüp bey ile tanıştım. Aslında ilk görüşmemde "malı satana kadar" diye düşündüm çünkü gerçekten seviyeli, hoşgörülü ve anlayışlı bir insan gördüm karşımda.

    Sözü fazla uzatmayayım, bir adet vds sunucuda karar kıldık ve uzun bir pazarlıktan sonra sunucuyu hazırladılar. Sunucu taşıma işlemini bitirdim (pleskten whm geçiş biraz zormuş kullanım açısından) geçişi bitirdim ama sorunlar bitti mi

    Destek paketi almadığım halde her soruma sabırla cevap verdiler, açtığım destek taleplerine hiç üşenmeden uzun uzun cevaplar yazdılar taki son destek talebimi açana kadar yaklaşık 1 sayfa

    Ardından telefonla arayan beyfendi tam 16 dakika boyunca ben sordum o cevapladı.

    Bilgisayar, alt yapı, hızlı makina, vs. vs. hepsi parayla alınabilecek şeyler ama profesyonellik ve hoşgörülü personel barındırmak başka birşey...

    TEŞEKKÜRLER MARKUM.NET
  • 24-12-2013, 16:06:04
    #2
    Onun içinmi Türkiye'nin en pahalı hosting hizmeti veriyorlarmış
  • 24-12-2013, 21:38:19
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun içinmi Türkiye'nin en pahalı hosting hizmeti veriyorlarmış
    Ucuz hizmet veripte 3 gün sonra kapatıp giden problemlerden başını kaldırmayan firmalara söz söylemessiniz ama iyi hizmeti olması gerektiği gibi pahalı veren firmayı yerden yere vurursunuz.
  • 24-12-2013, 21:42:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuz hizmet veripte 3 gün sonra kapatıp giden problemlerden başını kaldırmayan firmalara söz söylemessiniz ama iyi hizmeti olması gerektiği gibi pahalı veren firmayı yerden yere vurursunuz.
    Doğru söze ne denir
  • 25-12-2013, 10:31:28
    #5
    Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onun içinmi Türkiye'nin en pahalı hosting hizmeti veriyorlarmış
    Ben teşekkürümü yazdım ayrıca pazarlık da yaptığımı söyledim şu anda en ucuz hizmeti alıyorum desem inanır mısın yok inanmazsın o zaman birşey söylemeye gerek yok. (-) olumsuz yönü sadece fiyatsa ben razıyım ödediğim paraya, başka olumsuz yönü varsa söyleyin en azından önlemimizi alırız. Yorumunuz için teşekkür ederim.

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuz hizmet veripte 3 gün sonra kapatıp giden problemlerden başını kaldırmayan firmalara söz söylemessiniz ama iyi hizmeti olması gerektiği gibi pahalı veren firmayı yerden yere vurursunuz.
    ucuz etin yahnisi yavan olur o yüzden en doğru sözü söylediniz ama ben genede pazarlık yaptım ucuza aldım sorun yok
  • 25-12-2013, 12:50:10
    #6
    Bu cümleyi yazarken yaklaşık 10 yıldır yerli bir çok firma ( Markum.net dahil) ve yurtdışından bir çok firmadan hosting, vps, vds, dedicated kiralamış ve artık firmaların cibiliyetini ezberlemiş biri olarak tecrübemi yazmıştım.

    Evet bence Markum.net Türkiye'nin en pahalı hosting hizmeti veren firmalarından birisidir. Bu kötü demek değildir. Pahalıdır. Hemen eleştiri cevabı yazan arkadaşlara cevabımdır. Kesinlikle markum.net çok pahalıdır.

    Genel anlamda da her ucuz kalitesiz yorumunu çıkaran arkadaşa da teessüf ediyorum. Her ucuz kalitesiz demek değildir, Fakat yerli şirketlerimizde genelde böyle gördüm ister kabul edin ister etmeyin. Bu konuda oldukça fazla tecrübelerim mevcuttur.

    Kişisel tecrübemi yazdım amacım tartışma üretmek değil her kese saygılar..
  • 26-12-2013, 09:44:45
    #7
    Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu cümleyi yazarken yaklaşık 10 yıldır yerli bir çok firma ( Markum.net dahil) ve yurtdışından bir çok firmadan hosting, vps, vds, dedicated kiralamış ve artık firmaların cibiliyetini ezberlemiş biri olarak tecrübemi yazmıştım.

    Evet bence Markum.net Türkiye'nin en pahalı hosting hizmeti veren firmalarından birisidir. Bu kötü demek değildir. Pahalıdır. Hemen eleştiri cevabı yazan arkadaşlara cevabımdır. Kesinlikle markum.net çok pahalıdır.

    Genel anlamda da her ucuz kalitesiz yorumunu çıkaran arkadaşa da teessüf ediyorum. Her ucuz kalitesiz demek değildir, Fakat yerli şirketlerimizde genelde böyle gördüm ister kabul edin ister etmeyin. Bu konuda oldukça fazla tecrübelerim mevcuttur.

    Kişisel tecrübemi yazdım amacım tartışma üretmek değil her kese saygılar..
    Örneğin blue host gayet ucuz ve gayet sağlam bir hosting firması, ama bana yurt içi bir hosting firması lazımdı. Ucuz sadece kalitesiz demiyorum yine yanlış anlaşılmışız, Olumsuz yönleri varsa yazın demiştim sadece.

    Yorumunuz için tekrar teşekkür ederim.

    Ayrıca markum.net'in ortağı değilim sadece iyiliğin karşılığında burada bir teşekkür etmek istedim, olumsuz yönlerini gizlemeye çalışmadım, yeni çalışmaya başladığım bir firma ve elbette gördüğüm bütün yönlerini yazıyorum bunlarda genel olarak olumlu...
  • 27-12-2013, 00:00:21
    #8
    Markum.net ile yeni tanıştık diyebilirim. Firma olarak müşterileri sitelerini, maillerini barındırabileceğimiz teknik desteğin çok iyi olduğu gereksiz yazılımsal sıkıntılar çıkarmayan, saçma kısıtlamalar koymayan bir firma arayışındayken yaklaşık 1.5 aydır Markum.net ile çalışıyoruz. Gayette memnunuz tavsiye ederim.
  • 08-01-2014, 07:16:49
    #9
    7/24 Desteği olan firma görünümlü, sadece mesai saatlerinde hizmet veren, İsim yapmış ama AMATÖRCE çalışan, en pahalı host hizmeti verdiği halde en dandik hizmeti sunan, tüm hatalarını eveleyip geveleyip SİZİN HATINIZ diyen bir firmadır.

    Müşterimin yoğun ilgisi üzerine yıllık sunucu aldım ve ÇOK PİŞMANIM. Tavsiyem, bu firma ile büyük projeleriniz varsa çalışmayın.