Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu cümleyi yazarken yaklaşık 10 yıldır yerli bir çok firma ( Markum.net dahil) ve yurtdışından bir çok firmadan hosting, vps, vds, dedicated kiralamış ve artık firmaların cibiliyetini ezberlemiş biri olarak tecrübemi yazmıştım.

Evet bence Markum.net Türkiye'nin en pahalı hosting hizmeti veren firmalarından birisidir. Bu kötü demek değildir. Pahalıdır. Hemen eleştiri cevabı yazan arkadaşlara cevabımdır. Kesinlikle markum.net çok pahalıdır.

Genel anlamda da her ucuz kalitesiz yorumunu çıkaran arkadaşa da teessüf ediyorum. Her ucuz kalitesiz demek değildir, Fakat yerli şirketlerimizde genelde böyle gördüm ister kabul edin ister etmeyin. Bu konuda oldukça fazla tecrübelerim mevcuttur.

Kişisel tecrübemi yazdım amacım tartışma üretmek değil her kese saygılar..
Örneğin blue host gayet ucuz ve gayet sağlam bir hosting firması, ama bana yurt içi bir hosting firması lazımdı. Ucuz sadece kalitesiz demiyorum yine yanlış anlaşılmışız, Olumsuz yönleri varsa yazın demiştim sadece.

Yorumunuz için tekrar teşekkür ederim.

Ayrıca markum.net'in ortağı değilim sadece iyiliğin karşılığında burada bir teşekkür etmek istedim, olumsuz yönlerini gizlemeye çalışmadım, yeni çalışmaya başladığım bir firma ve elbette gördüğüm bütün yönlerini yazıyorum bunlarda genel olarak olumlu...