Onun içinmi Türkiye'nin en pahalı hosting hizmeti veriyorlarmış
Ben teşekkürümü yazdım ayrıca pazarlık da yaptığımı söyledim şu anda en ucuz hizmeti alıyorum desem inanır mısın yok inanmazsın o zaman birşey söylemeye gerek yok. (-) olumsuz yönü sadece fiyatsa ben razıyım ödediğim paraya, başka olumsuz yönü varsa söyleyin en azından önlemimizi alırız. Yorumunuz için teşekkür ederim.
Ucuz hizmet veripte 3 gün sonra kapatıp giden problemlerden başını kaldırmayan firmalara söz söylemessiniz ama iyi hizmeti olması gerektiği gibi pahalı veren firmayı yerden yere vurursunuz.
ucuz etin yahnisi yavan olur o yüzden en doğru sözü söylediniz ama ben genede pazarlık yaptım ucuza aldım sorun yok