• 24-09-2013, 21:00:47
    #1
    Geçen gün enpara card başvurusu yaptım dün aradıalr bugün musait olduğumu söyledim ildeydim üniversitede aradılar cepten buluştuk çok iyi bir beyfendi sistemi en ince ayrıntısına akdar anlattı çokda samimiydi hatta bankalardan dert bile yakındı
    Çoks evdim kendisini en para kartımıda aldım ufak not defteri ve kalem hediyeleride vardı teşekkür edeirm tekrar tekrar tekar iyi aldmışım kartı

  • 24-09-2013, 21:01:58
    #2
    En para gerçekten çok çok iyi
  • 24-09-2013, 21:04:06
    #3
    güzel bir banka tavsiye ederim
    yeniler içinse iki uyarım var sizde hemen düşmeyin
    1.si sakın ola dolar veya euro ve de altın hesabı açmayın her ay kesinti yaparlar hesap işletim masrafı adı altında
    2.si ana sayfada hap denilen bir şey var sakın ama sakın onu almayın veya hiç işlem yapmayın misal 1,000 adet hap aldınız 2 gün sonra kendisi bozuyor ve al sana enayi hapları hemen zararlı çıkıyorsun.

    En para yı ne için kullanırız kesinlikle eft için kullanın masraf vs kesinti yok.
  • 24-09-2013, 21:48:17
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kullanalı 1 yılı aştı benimde çok işimi görüyor. Geçen gün atmden yüklü bir para yatırmıştım atm hata verdi kartı verip parayı hesaba işlemedi tek telefonla mağdur olmamam için sayıma kadar söylediğim miktarı hesaba geçtiler.
  • 24-09-2013, 23:21:28
    #5
    Bende geçen gün twitter üzerinden kıbrısta yaşayanlar içinde bir güzellik yapın demiştim sağolsunlar ilgilendiler yakın zamanda kıbrısada geliyor
  • 30-09-2013, 01:26:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Süper bir internet bankacılığı tabi kullanmayı bilene..
  • 30-09-2013, 01:32:15
    #7
    Bulunduğumuz ilde finansbankın şubesi olmasada geliyorlarmı ?
  • 30-09-2013, 01:33:29
    #8
    yemeksepeti için 20% indirim yapıyor onun için kullanıyorum ben de.
  • 30-09-2013, 01:34:11
    #9
    Ben şanslıymışım, çok sevimli bir bayan gelmişti. Severim enparayı.