Kullanalı 1 yılı aştı benimde çok işimi görüyor. Geçen gün atmden yüklü bir para yatırmıştım atm hata verdi kartı verip parayı hesaba işlemedi tek telefonla mağdur olmamam için sayıma kadar söylediğim miktarı hesaba geçtiler.